ads

Slider[Style1]

Interview

Video

Fanmeeting

Drama

Posted by: Unknown Posted date: 7:58 PM / comment : 0




News from ETTV, Sep 12, 2014

Finale of Empress Ki: Emotional confession, inducing tears of over a million of viewers

Yesterday night Empress Ki last ep was shown in Taiwan. Although the ending is a tragedy, but it attracted a million viewers to watch. The highest ratings was 6:05 not only beating another of this year's popular show "You from the Stars", but also broke the 5 years record of a foreign drama. The TV station as per fan request will follow up with a rerun in October. Ha Ji Won's fever continue to burn, another of her drama Huang Jin Yi will also be broadcast. However she will not be an Empress this time but a geisha.

The emperor was poisoned, lying on the thigh of Empress Ki in his last moments and making an emotional confession. However the ending is sad. Many people who watched this scene cried. Ha Ji Won's Ki Seung Nyang, from a Goryeo women climbing to the empress position in Yuan, finally eliminated all enemies and achieve final victory. The interesting ending attracted over a million viewers. The rating was 5.51, highest was 6.05.





Berita dari ETTV, 12 September 2014

Episode Terakhir Empress Ki: Pengakuan Emosional, Buat Lebih dari Sejuta Penonton Menangis

Kemarin malam episode terakhir “Empress Ki” ditayangkan di Taiwan. Walaupun endingnya adalah tragedi, tetapi masih menarik sejuta penonton untuk melihat. Rating tertinggi adalah 6,05% yang tidak hanya mengalahkan drama populer tahun ini “You From Another Star”, tetapi juga memecahkan rekor yang telah bertahan selama 5 tahun untuk sebuah drama asing. Karena permintaan penggemar, stasiun TV juga akan menayangkan lagi drama itu di bulan Oktober. Demam Ha Ji Won masih terus berlanjut, dramanya yang lain Hwang Jin Yi juga akan ditayangkan. Namun dia tidak akan menjadi ratu, melainkan geisha.

Kaisar yang diracun, berbaring di pangkuan Empress Ki di saat-saat terakhirnya dan membuat pengakuan emosional. Walaupun begitu akhir drama ini menyedihkan. Banyak orang yang menonton adegan ini menangis. Ki Seung Nyang yang diperankan Ha Ji Won, wanita dari Goryeo yang mendaki anak tangga hingga posisi ratu di Yuan, akhirnya mengalahkan semua musuh dan meraih kemenangan final. Akhir yang menarik itu menarik perhatian lebih dari sejuta penonton. Rating episode terakhir 5,51%, rating tertinggi 6,05%.

Chinese-English translation: qwenli

English-Indonesian translation: kanz

First published on ETTV, Sep 12, 2014

About Unknown

Ji Chang wook's fan from Indonesia. Loves to talk about anything and everything, so if you want to chat with me, just contact me.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top